Het Goois Lyceum is een middelgrote school voor havo, atheneum, technasium en gymnasium in het hart van Bussum. Ons motto is: ‘Je voelt je thuis op het Goois’. Wij geven onderwijs in een veilige sfeer, die uitnodigt tot leren. Onze leerlingen maken een brede ontwikkeling door; Bildung vinden we van groot belang.

Onze resultaten zijn uitstekend en de organisatie draait goed. Toch vragen we ons altijd af of het beter kan. Dat onderzoekende en ambitieuze zie je ook terug in ons aanbod. Op alle niveaus bieden we mogelijkheden, van extra begeleiding tot uitdagende programma’s. Met stromen als technasium, gymnasium, Kunst & Media en Big Business is er keus genoeg voor elk talent.

Het Goois Lyceum maakt deel uit van de Gooise Scholen Federatie. Deze scholengroep hecht veel waarde aan professionele ontwikkeling. Er is bijvoorbeeld een eigen GSF Academie en een tweejaarlijkse onderwijsconferentie. Alle GSF-scholen zijn gecertificeerd als opleidingsschool.

Bekijk onze openstaande vacatures op gsf.nl