Leerjaar 1 dinsdag
Op dinsdag was het de beurt aan leerjaar 1. Alle klassen namen deel aan de Grote Klassenstrijd, waarin zij het tegen elkaar opnamen in vier verschillende sportonderdelen. Samenwerking, inzet en sportiviteit stonden centraal. Er werd enthousiast meegedaan en fanatiek gestreden om de overwinning. Na een sportieve en gezellige dag mocht 1GT1 zich uiteindelijk kronen tot winnaar van de sportdag van leerjaar 1. Van harte gefeliciteerd met deze mooie prestatie!
Leerjaar 2 woensdag
Het programma bestond uit twee onderdelen: softbal en kickbal. De dag begon met het softbaltoernooi en vervolgens werd het kickbaltoernooi gespeeld. Tijdens de beide toernooien werden mooie acties en indrukwekkende homeruns laten zien. Er werd fanatiek gespeeld, hard geschopt en scherp verdedigd. Langs de lijn zorgden de mentoren voor extra sfeer door hun klassen enthousiast aan te moedigen. Het leverde een sportieve en geslaagde dag op voor alle deelnemers.
Leerjaar 3 donderdag
Ondanks de hoge temperaturen deden de leerlingen enthousiast mee aan de Synergy Games, waarin teamwork centraal stond. Daarnaast konden zij zich uitleven tijdens kickbal en korfbee-ultimate. Er werd veel bewogen, volop samengewerkt en vooral veel plezier gemaakt. De dag werd afgesloten met een welverdiend ijsje, een welkome verkoeling op deze zeer warme dag 🥵